Chrismass holiday <3 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Rixt Gerlofsma - WaarBenJij.nu Chrismass holiday <3 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Rixt Gerlofsma - WaarBenJij.nu

Chrismass holiday <3

Door: Rixt

Blijf op de hoogte en volg Rixt

14 December 2014 | Portugal, Lissabon

Hallo lieve mensen! <3

Wanneer ik dit aan het schrijven was zat ik in het vliegtuig opweg naar Nederland! Eindelijk had ik even tijd om een update te schrijven,
vandaar dat ik hem nu post :)/

Ik moet zeggen de tijd gaat wel erg snel. Kan nog steeds niet geloven dat ik al 4 maanden in Lissabon was en dat mijn exchange bijna tot een einde is..

De afgelopen weken waren wederom erg leuk! In het 1e weekend na mijn laatste update kwam mijn lieve vriendinnetje Rixt langs. Erg fijn om weer eens een bekend gezicht te zien :). Samen zijn we naar een echte 'Erasmus partyy' gegaan. Dit stond gelijk aan een open bar party voor maar €10! Verder heb ik haar Alfam, Bairro Alto en Belém laten zien. Dit zijn de meest mooie gebieden van Lissabon :). Ook zijn we naar LX factory geweest, persoonlijk één van mijn favoriete plaatsen. Dit is één straat met allemaal kleine winkeltjes en cafés + op zondags ook nog een markt.

Mijn Franse vrienden hadden op een avond een raclette party georganiseerd. Ik had geen idee wat dit was, maar ze zeiden dat het erg lekker was! Wat bleek het is een soort van gourmetten, maar dan met kaas, heel veel kaas!, aardappels en gekookt vlees.

Natuurlijk waren er de afgelopen weken weer vele feestjes en housepartyys. Waaronder mijn eigen feestje aangezien ik jarig was! Ik moet zeggen heb nog nooit zoveel lieve dingen gekregen. Het begon op dinsdag met een surprise pre-party. Vervolgens woensdag uiteten en bij thuiskomst een taart met kadootjes, etc van mijn lieve huisgenootjes en tot slot, vrijdags mijn feestje! Ook kreeg ik vele kaartjes van thuis <3 enn een super lief filmpje en net voordat ik wegging een kadootje ontvangen van mijn jaarclub!

School is bijna helemaal klaar, alle groepsopdrachten zijn eindelijk allemaal ingeleverd en heb al 2 vakken helemaal afgesloten. Dit betekent dat ik in Januari alleen nog 3 tentamens heb! Hierdoor heb ik tijd over in Januari staat er een weekendje Madeira (eiland van Portugal) op de planning :):)

Voor nu ben ik 2 weekjes terug in Nederland, enn dit is erg wennen! Maar dit komt vast wel goed. Het is toch wel fijn om al mijn lieve vrienden en familie weer te zien <3<3

Bedankt voor het lezen, en jullie horen weer van me als ik terug in Lissabon ben!

Liefs, xxx

  • 14 December 2014 - 16:56

    Ivana:

    Volgens mij heb jij het wel naar je zin daar, klinkt allemaal leuk. Geniet van je dagen thuis en tot snel xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rixt

Actief sinds 31 Aug. 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 3527

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Lissabon

Landen bezocht: